بازیابی موارد حذف شده یا آلوده شده توسط برنامه در کسپرسکی

بازیابی موارد حذف شده یا آلوده شده توسط برنامه در کسپرسکی

بازیابی موارد حذف شده یا آلوده شده توسط برنامه در کسپرسکی

Kaspersky Lab توصیه می کند که از بازیابی فایلهای حذف شده و آلودگی زدایی شده بپرهیزید زیرا این فایلها ممکن است رایانه شما را در معرض تهدید قرار دهند.

برای بازیابی موارد حذف یا رفع آلودگی شده می توانید از نسخه پشتیبان آن که توسط برنامه و در طول اسکن کردن موارد ایجاد شده است، استفاده کنید.

Kaspersky Internet Security برنامه های Windows Store را رفع آلودگی نمی کند. اگر یک برنامه این چنینی در طول اسکن خطرناک تشخیص داده شود، از رایانه شما حذف خواهد شد.

هنگامی که یک برنامه Windows Store حذف می شود، Kaspersky Internet Security نسخه پشتیبان از آن ایجاد نمی کند. برای بازیابی این گونه موارد،باید از ابزارهای بازیابی همراه با سیستم عامل استفاده کنید )برای جزئیات بیشتر، به اسناد مربوط به سیستم عاملی که در رایانه شما نصب شده است، مراجعه کنید. یا برنامه ها را از طریق Windows Store به روز رسانی کنید.

برای بازیابی فایلی که توسط برنامه، حذف یا آلودگی زدایی شده است:
.1 پنجره اصلی برنامه را باز کنید.
.2 روی دکمه ابزارهای اضافی در قسمت پایینی پنجره اصلی کلیک کنید تا پنجره ابزارها باز شود.
.3 در سمت چپ پنجره ابزارها، روی پیوند قرنطینه کلیک کنید تا پنجره قرنطینه باز شود.
.4 در پنجره قرنطینه باز شده، فایل مورد نظر را از لیست انتخاب کرده و بر روی دکمه بازیابی کلیک کنید.


 

در ادامه

کسپرسکی انتی ویروس .

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی .

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی برای اندروید .

کسپرسکی توتال سکیوریتی .

Share this post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 15 =